Midnight sun

För er som inte vet vad midnight sun är, så ska jag berätta det nu.
Det är en bok som Stephenie meyer håller på och skriver just nu. Edwards synvinkel utav twilight (om jag kunde drömma)! Alltså samma bok, med samma händelser, men från hans synvinkel, han berättar de. Den kommer att komma ut någon gång efter Breaking Dawn!

Ett kapitel finns redan ute, det första - på engelska! Men för er som inte är så bra på engelska, så var det en tjej som tipsade om det kapitlet översatt till svenska på denna sida: www.piraya.biz.

Gå in där och leta efter omslaget till 'om jag kunde drömma', klicka sedan på det, och där hittar ni det!


Förresten, svara gärna på frågorna i inlägget nedan!!
(I kategorin: Frågor! Vem är du?)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan! Vilken bra blogg =)
Jag har också startat en blogg om Twilight-serien och filmen. Ta en titt på:
http://edwardandbella.blogg.se

Ha en bra kväll!

2008-03-27 @ 21:58:25
URL: http://edwardandbella.blogg.se
Postat av: C-J

Hej!

Var det du som kommenterade i min blogg? ^^ Vet inte vem du e men undrar om det var du :)

2008-04-02 @ 15:08:08
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: TWLIGHTFAN

C-J: Om jag lämnade länken efter mitt namn, så var det jag hehe!.. annars så vet jag inte vem det var! men det måste nog varit ett tag sen då!

2008-04-02 @ 20:36:41
URL: http://twilightfan.blogg.se
Postat av: Jessica

Men :[ Jag hittar det inte :[
Kan jag få URL-en till sidan med kapitlet?
Snälla?

2008-04-03 @ 14:37:50
Postat av: Jessica<3

Å gu va bra att du har startat en fan-sida på svenska! Tack!

2008-05-22 @ 07:26:20
URL: http://youtube.com
Postat av: Anna

Wow! tack jag uppskattade det verkligen. Jag är 12 år (snart 13) och är den enda tjejen i min klass som har läst böckerna och jag älskar dom. Jag håller på att försöka övertala att läsa dom. Tack så mkt :)
Jag längtar tills filmen kommer ut oxå

2008-05-26 @ 21:17:55
Postat av: sagal

Tack sååå hemskt mycket!, jag har letar för dagar efter det på google men hittar det aldrig, skulle hellre läst det på engleska för jag läste dom på engelska alla 3 allså men det var ändå bra, jag gillar den bättre ut edwards synvinkel mer än bella för att jag tänkte alltid*vad tänker edward på just nu?* och nu-om den blir pyblicerad, är inte helt säker-så får jag reda på det!

förresten, kan man bli medlem här?

2008-06-01 @ 01:08:44
Postat av: Booknerd!

TACK TACK TACK!, precis som sagal har jag letat dagar efter den!, läst okså på engelska jag är 13 år!, jag försöker övertala alla i min klass att läsa den men den verkar inte lika bra om man säger*den handlar om en vampyr som blir kär i en tjej som vill döda och men samtidigt älskar hon* gör den? men när jag säger att det är den bästa boken jag läst blir dom lite intresserade och höjer på ögonbrynen, för jag är den största boktönten i hela min klass!, jag läser en bok varje dag, jag tycker att läsa böcker är en av livet största njutningar!

2008-06-01 @ 01:15:20
Postat av: MAA

när kommer hela boken ut (:

2009-09-21 @ 15:14:55
Postat av: Sofie

Midnigt sun borde komma ut snart. Jag har den förlängda verisonen av Om jag kunde drömma och där är det kapitlet med i början.

2010-03-15 @ 01:39:50
URL: http://hastoponny.blogg.se/
Postat av: bella cullen

jag e så arg jag vet inte vad jag ska göra jag blirså ledsen när jag fick reda på att twilight sagan va slut så då höll jag på att dö

2010-03-31 @ 11:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0