Ljudet av ditt hjärta

påsken är snart över, och jag är tillbaka efter min lilla resa.
Roligt att så många har hittat hit. och nu lovar jag på riktigt att updatering ska bli bra!

Läste lite i kommentarerna och hittade denna:

 rebecca
Har hittat var eclipse kommer heta på svenska :) Du vet säkert redan men du kan ju lägga upp det :) Eclipse - 2007    (på svenska Ljudet av ditt hjärta, kommer ut i september 2008)


Tack så mycket Rebecca!
Håll extra utkik i september efter; Ljudet av ditt hjärta!

Vad tycker ni om namnet till boken? passar det?
Tänker lite extra på de som läst Eclipse, om ni tycker titeln passar med boken.

Kommentarer
Postat av: jen

jag har läst eclipse, titeln passar nog rätt bra ändå men det hade ju varit kul om den hette förmörkelse som eclipse egentligen betyder men den svenska titeln funkar för mig :)

2008-03-24 @ 17:18:35
Postat av: TWILIGHTFAN

jen: Jo, håller med. titeln är väl bra, men hade varit kul om den hade hetat något mer relaterat till boken eller hur man nu ska säga!

2008-03-24 @ 17:31:00
Postat av: sara

Innan jag hittade er blogg så tittade jag på wikipedia och där stod det att Eclipse på svenska kommer heta vampyrer, varulvar och en klumpeduns :S inget bra namn alls, hoppas dom har skrivit fel eller något xD
annars tycker jag Ljudet av ditt hjärta är ett jättebra namn!

2008-04-05 @ 20:13:31
Postat av: sara

Innan jag hittade er blogg så tittade jag på wikipedia och där stod det att Eclipse på svenska kommer heta vampyrer, varulvar och en klumpeduns :S inget bra namn alls, hoppas dom har skrivit fel eller något xD
annars tycker jag Ljudet av ditt hjärta är ett jättebra namn!

2008-04-05 @ 20:13:41
Postat av: Marika

det är synd att de svenska titlarna är så cheesy. jag skrattar varje gång jag ser boken, tyvärr :D

2008-04-08 @ 19:40:42
Postat av: Daniella

jen & TWILIGHTFAN: Jag håller också med att det skulle vara bättre om det hette också någonting bättre relaterat till "Eclipse", fast det skulle inte alls hänga ihop med "Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst".

2008-04-09 @ 21:31:53
Postat av: Sara

De svenska titlarna är väl citat ur böckerna, men ryckta ur sitt sammanhang kan jag hålla med om att de är lite cheesy. Om jag inte minns fel är "Ljudet av ditt hjärta" vad Edward säger att han kommer att sakna när Bella blir vampyr. Jag tycker ändå att det är en bra titel som funkar fint med de andra svenska titlarna.

2008-04-17 @ 15:13:45
Postat av: Linnea

hej, jag tycker om namnet, i min Eclipse på sid 274 så säger Edward "And the sound of you heart"..."It´s the most significant sound in my world.." och jag älskar den repliken. de har verkligen valt ett bra och passande namn i förhållande till de andra bökerna. och ifall man skulle översätta namnen på bökerna från engleska till svenska så tycker jag dem låter lite Cheesy men på Engelska är de riktigt bra :)

2008-05-03 @ 09:41:34
Postat av: stephania

finns det en fjärde bok?

2008-07-19 @ 11:26:36
Postat av: anonym

hej! vet någon när i September "ljudet av ditt hjärta" kommer ut?

2008-07-24 @ 12:56:07
Postat av: Therese!

Eclipse betyder egentligen "solförmörkelse" Men "Ljudet av ditt hjärta" låter så mkt bättre!

2010-07-24 @ 20:25:34
URL: http://added.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0