Första inlägget

Efter att ha letat runt på google en stund och letat efter en sida för oss Svenska "twiligtfans" gav jag upp. Jag hittade inte någon. Så jag bestämde mig för att starta denna blogg, och om ni andra vill kan vi ha denna som en mötesplats. För ärligt talat, så är det ingen utav mina vänner som läser dessa böcker, medan i USA känner alla till dem. Så man har liksom ingen att prata med om böckerna, och jag känner att jag är i stort behov av att göra det!

Så jag tänkte börja lite smått och fixa till layouten, och sedan får vi se hur det blir!

Kommentera gärna, så jag får se om det finns fler intresserade som hittat hit!

Kommentarer
Postat av: Sara

bra initiativ! gillar böckerna starkt. har dock ej läst eclipse då min engelska är rätt dålig. vet du kanske när den kommer på svenska?

2008-02-24 @ 21:21:16
Postat av: renata

jag tkr att du har kommit på en skitbra idé och jag kmr hålla mig här ofta för nya uppdateringar =)

2008-03-03 @ 14:36:47
URL: http://www.freewebs.com/renatasfanfiction
Postat av: Azra

Hejsan gud vad rolig att det finns fler människor i Sverige som älskar Twilight sagan. Jag vet hur det känns mina vänner har inte läst boken och jag känner att jag bara måste prata om dem. Har läst ut alla tre böcker och kan inte vänta tills Breaking Dawn kommer ut. Hör gärna av dig om du vill prata. Gillar din sida.

//Azra

2008-03-18 @ 19:18:45
URL: http://october3rd.blogg.se
Postat av: Nelly

Vad KUL!! Jättebra idé. Jag kan inte vänta tills filmen kommer ut!!

2008-03-22 @ 22:30:17
Postat av: Natalie

va skönt att det finns fler än bara jag som är helt galen i böckerna :P trodde jag va ensam om det!

2008-04-01 @ 13:55:34
Postat av: Emilia

Hejsan!
Hittade hit av en slump. Har ännu inte läst ngn av böckerna men ska kasta mig över dem. Verkar skitbra och den kommande filmen verkar lovande! Har aldrig hört talas om böckerna,tycker det är väldigt konstigt. Bra idé med bloggen.

2008-05-01 @ 23:58:20
URL: http://underbaramillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0