Eclipse - på svenska?

sara
Innan jag hittade er blogg så tittade jag på wikipedia och där stod det att Eclipse på svenska kommer heta vampyrer, varulvar och en klumpeduns :S inget bra namn alls, hoppas dom har skrivit fel eller något xD annars tycker jag Ljudet av ditt hjärta är ett jättebra namn!

Jag har faktist ingen aning. Men det låter rätt konstigt.. det med; Vampyrer, varulvar och en klumpeduns.
Kanske är det någon som skämtade eller så är det faktist så. och att boken inte kommer heta; Ljudet av ditt hjärta!
Får kolla upp det på någt sätt! Meddelar er så fort jag vet!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wikipedia är en sån websida vem som helst kan gå in och ändra. :)

Det riktiga namnet ÄR "Ljudet av ditt hjärta".

2008-04-08 @ 19:44:52
Postat av: Anonym

Det är väl klart att det inte kan heta 'Vampyrer, varulvar och en klumpeduns', heller. ;o
Låter inte klokt!
Nää, jag föredrar 'Ljudet av ditt hjärta' istället. :)

Dessa böcker är världens bästa som någonsin skapats! :D

/ Twilight, New Moon, & Eclipse-beroende tjej. :)

2008-04-09 @ 17:59:14
Postat av: Ellen

äääähhh jag hatar namnet "ljudet av ditt hjärta"
inte alls lika fint som de andra svenska namnen.

2008-04-20 @ 12:38:55
Postat av: Sandra

Oh, längtar så, visst låter namnet fult som satan.. men det är innehållet som räknas

2008-05-14 @ 13:33:44
Postat av: Elin

Balt namn XD..'Vampyrer, varulvar och en klumpeduns'..
kommer den ej snart på svenska kommer jag att dööö X|X

2008-06-01 @ 19:36:44
Postat av: Carin

Jag skrev ett mejl till bokförlaget och de skrev tillbaka att boken skulle heta Ljudet av ditt hjärta och kommer ut i september!!

2008-07-23 @ 10:00:27
Postat av: anonym

har du deras mejl-adress? Jag har hört att den kommer ut den tolfte september...

2008-08-12 @ 11:11:48
Postat av: sara

Ja tror inte det är så för på wikipedia kan ju vem som helst redigera/ändra texten.

Btw fin blogg

2009-04-24 @ 18:17:27
URL: http://twilightsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0